nothing but a bad friendship

Kan  bara säga att jag är så grymt besviken, jag håller de inom mig på ett sätt men det här ska man väl kanske avreagera sig på även om folk kan läsa det så kan ingen lista ut vem/vilka det är jag som jag är besviken på. Ingen ska väl egentligen bry sig heller för de människorna jag är besviken på märker det nog ganska tydligt ändå.


De senaste dagarna har varit pissdåliga kan jag säga.. ni kanske har sett mitt lilla inlägg på fb där jag frågar vem den fattiga jävlen är som tagit min cykel? JAG UNDRAR FORTFARANDE! era jävla fattiga svin.


Jag är inte på bra humör. Promenad lite senare och sen plugg hela kvällen, de suger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0