MATTE!

finns nog inget jag hatar så mycket som matte. Har Matteprov om ca 2 timmar och jag kunde ärligtalat inte bry mig mindre för jag FATTAR NADA. Kan någon bara byta hjärna med mig sen så jag ialf kan få godkänt?

pappa kom förbi oc hämta mig förut och bjöd mig på mat. gött som fan vare!

jaja, tog ialf en paus och satte mig på balkongen och tar de lugnt.. Får lite sol så Emil kan sluta reta mig någon gång för att jag är så vit.. Snällt va? haha!

Nej nu ska jag försöka typ sola lite och sen göra mig klar för johan kommer snart och hämtar mig.
Senare ikväll blir de en lång promenad och sen får man se vad kvällen bjuder på.

till helgen blir de äntligen hem till hagfors, mamma och pappa ♥
hörs. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0