UFMÄSSA

Godmorgon mina kära! Kom just hem till lägeheten i karlstad igen efter att ha spenderat kvällen i Hagfors. Tagit ur löshåret för att låta mitt hår vila lite och FÄRGA bort min FULA utväxt som jag fått mig. Ser helt dassig och äcklig ut i håret. Så moniz, snart kan du väl typ hjälpa mig att sätta i det igen? Jag räknar med din hjälp ;-)

Under helgen iallafall så har jag jobbat och även firat Anna. Därav har jag haft en väldigt bra helg helt enkelt. Tack för den alla som deltog! Ingen nämnd ingen glöm. "jag blir aldrig full längre!!" är något jag aldrig mer ska säga. Men hade iallafall en väldigt bra kväll med tjejerna i fredags.

Nu sitter jag iallafall och ska snart hoppa in i duschen och fixa till mig lite innan jag går upp och handlar mat på konsum. Det ekar i mitt kylskåp just nu, NOT OK! Ni som vet hur hungrig jag alltid är så funkar de inte att ha det såhär, så att säga. Så ska gå upp och storhandla idag tänkte jag. Hur ont det än gör i mig att handla så måste jag göra det.

vid tolv ska jag befinna mig vid CCC där det är UFmässa och vi ska dit och kolla med klassen. Kan inte påstå att jag tycker det är sådär jätteroligt de heller men aa, får väl pallra mig dit för mina vänners skull. Kolla lite på deras uf-företag!


VÄRLDENS BÄSTA SOFIE FYLLER 19 ÅR IDAG OCKSÅ. HAPPY BDAY PUMAN!!
LOVE UU MUCH


världens finaste soffie


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Lisa :) Yes den har jag kvar. Ska till hagfors i helgen faktiskt, så vill du ha den kan jag ta med den då? Och passar det inte så att vi mötas så kan säkert mamma eller någon möta upp dig en annan dag :)

2011-03-28 @ 19:40:17
URL: http://idathorne.blogg.se/
Postat av: Ida

Ok, då hör jag av mig :) 0702305755 har jag om det skulle va nåt!

2011-03-29 @ 10:56:25
URL: http://idathorne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0