börja blogga ordentligt igen?

Aa det gick ju fantastiskt bra. Men det kommer ialf in ett inlägg lite då och då:-) så, vad har hänt de senaste dagarna? Jag har spenderat väldigt många timmar på karlstad sjukhus, rättaresagt skulle jag vilja säga att jag varit dit en sväng varje dag denna vecka. Tyvärr kommer jag inte hinna dit imorgon men så är det. Då är de jobb som gäller..

måndag och tisdag har jag ingen aning om vad jag gjorde direkt så de dagarna får ni inte veta något om, jag har väldigt kort minne. Men igår iallafall vaknade jag hos anna och blev upphämtad av ny kläckte föraren Erik som körde mig hem för att jag skulle få hämta mina skolgrejer och sen till skolan, efter det var jag till sjukhuset en snabbis och hälsade på farmor Lisa, gammeltanten. Tog bussen därifrån, hem och sen till Hammarö dör jag dödade några timmar med dudez, herregud vilka ägg.

Senare drog jag vidare till Becca där det var Mary Kay party. Riktigt roligt och lärorikt. Hoppas att det blir en sminkkurs nu också. Men fick ialf skjuts hem och då blev det att käka mat och sen gå och lägga sig.

Idag började jag halv ett och jag dök upp runt ett. Av personliga skäl. Gjorde inte speciellt mycket i skolan alls och dagen gick väldigt fort som var tur. Efter skolan tog jag en fika på stan med Therese och Denise.

Så nu ska jag försöka plugga eftersom jag har en del som ska in imorgon och det suger hårigpung! Blir nog att sätta på sig studentmössan om jag ska orka plugga något idag. Är så äckligt trött på skolan, GE MIG STUDENTEN OCH SOMMAR!

långt inlägg, men där har ni lite av mitt liv för två dagar :-)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0