Bara för att jag verkligen inte har tid

Ja precis. Bara för att jag verkligen inte har tid så lägger jag in ett litet inlägg här. Sitter och pluggar som en idiot här för att jag ska bli klar med religionen. eller nej, nu ljuger jag.. Jag kollar facebook mer än vad jag pluggar kan jag säga, 1 ord i minuten ungefär. Jag är ju sådär superbra på att lägga på mig massa saker som senare bli panik och det är det nu, eftersom det ska vara inne imorgon innan 12:00 och jag har 4 frågor kvar och jag har ingen aning om vad jag ska svara? Någon som är bra på religion och om moral och etik som vill typ hjälpa till? Hör av er INNAN 12:00 imorgon då. Uppskattas!!


Lyssnar ialf go musik och försöker komma någon vägen med denna uppgift. gör allt jag kan och visst ska jag väl lyckas också. Självklart, KÖR PÅ! PEPP!

Nej gud, töntigt och onödigt inlägg men vad gör man inte för att få slippa plugga?
hörs imöra, tror jag.. kanske!


Hejdå. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0