svett

Idag åt jag frukost i solen med tre frön. Super gött och mysigt! Drog till jobbet och jobbade 3 ynka timmar och det gick förvånadsvärt fort. Skönt :-)

När jag kom hem gick jag ut och la mig i solen i två timmar, blåser så kallt så gick in för att äta nåt.. panpizza it is! hade verkligen velat ha nåt annat men ack så tråkigt att laga mat själv.
La mig framför tvn och insåg att jag luktade svett, MEN det är inte den riktigt äckliga, svettiga svetten som man får av varma tjocka jackor och kläder utan SOMMARSVETT, den man får när man legat ute i solen och stekt en stund, den man får när man kommer hem från en strand typ. DEN SVETTEN!

Första gången jag blivit glad av att lukta svett. Vill någon mer komma och känna denna underbara lukt av sommarsvett? Säg bara till.

HEHEHEEH
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0