LÖRDAG

Japp, då var det lördag då och alltid när man vart ute dagen innan vaknar man ju med lite ångest. Att man aldrig lär sig :-)

Börjar iallafall med att igår var jag och Therse hundvakt åt lilla boltis medans amanda var i skolan, senare mötte vi upp henne i stan, åkte hem till mig och snacka en stund innan hon skulle ta med sig bolt hem.
Jag och therese insåg ganska snabbt efter det att vi var hungriga. Vi drog upp till stället jämt ovanför mig här och skulle köpa nachos. Men jag får allt gå upp och sätta en lapp på deras dörr och berätta vafan som ska höra till en riktigt nachos. För vem fan kan äta det utan sallad? jaja, vi åt ialf.

Vi började göra oss klara och sen efter en stund kom hela gänget och då drog det igång. skratt, truth or dare, bodyshots, lapdance, slick i armhålan, harry pottersnack(?), klassen, fulla personer, facerape, sång.. osv.
Förfesten var inte annat än kul.

Senare drog vi iväg ut och jag var kvar på krogen en halvtimme,
vad som hände senare håller jag för mig själv!

Nu är therese påväg hit med två cheeseburgare åt mig, åh hon är en ängel. Vi har mycket att snacka om idag och nu hoppas jag på en kväll med henne. Tjejen alla dagar det!!

Nej nu måste jag försöka fixa upp litte här, få bort all ångest.
hörs senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0