INTE HAFT INTERNET

Nej precis, jag har inte haft något internet och har det fortfarande inte. jag hade ju sönder det. oops!! Det var inte meningen men ibland blir det bara så att man blir för trött. jaja. tänkte berätta om mina dagar.

onsdag; hade lite folk här (Frida, Therese, Hanna, Markus) drog till ankan och kvällen som vanligt gick i en ankanfylla och slutade med blåmärken på knäna, ett svälld och ömt knä och lite sånt. Inget jag gillar. Kan även lägga till att jag blev 14 år igen. Ni kan ju räkna ut lite då kanske, töntigt. En rolig och händelserik kväll, nåt att berätta för mina barn. lätt! tur att någon är rolig ialf här i världen.


torsdag var det dags igen, fram till halv fem låg jag i fosterställning och drack öl. Jag mådde helt enkelt! Eller ja, jag var upp en litten sväng och in till stan för att käka med farsan och fixa lite tidningar. Men det gick fort som fan det, mitt huvud pallade inte trycket där. 
 lilla beckisen och therese kom till mig sådär på kvällskvisten. Senare drog vi till Ellen och körde förfest där.
Körde på som vanligt.
Spelade "med andra ord"
- Japans huvudstad?
- bukarest?

Slutade med att jag blev nykter i kön och hade sååådäär roligt där inne. Efter var dock roligare då jag höll på att skratta ihjäl mig åt therese. Jag kom hem vid halv fyra, gick och la mig för att ladda om för fredagen.

Fredagen kom, dags att köra igen. Hos mig denna gång också! Sofie kom till mig, så glad för det!!!!!!
vi började göra oss klara och efter en stund kom även Malla och katrin, dunder goa brudar allihop. Erik och Hasse kom och körde förfest med oss, härliga killar.
Nöjes blev det ialf och där blev det dans, skratt, skumpa och massor. Faktiskt också slagsmål? Ja fråga mig inte hur men när malin kommer och berättar att hon vart i bråk då jävlar är jag inte glad. Men hittade inte person som hon vart i slagsmål med tyvärr. Hade vart roligt att se hur det slutat annars :-)

Fick ialf en hel lägenhet full med folk, Malla och jag på en cykel in till stan för att köpa mat, inget var öppet!!
Och på lördag var det mys med lilla Sofie som gällde. även den natten fick jag för mycke sällskap, jävla idioter som inte kan fixa annat ställe att sova på, men bästa vännen ever som jag är så ställer jag upp och låter dem slagga hos mig. Fyra stycken i en säng är dock aldrig något mer jag vill vara med om, ALDRIG MER!


Nej lite bilder och filmer får ni se imorgon om jag lyckas få till mitt internet.
för just nu sitter jag hemma i hagfors. Berättade jag att jag ska köra till karlstad till morgonen? :-)
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0