Hundvakt


Japp det är precis vad jag är nu, hundvakt. Till världen sötaste bolt. Han kom halv nio i imorse och inte var de lugnt då inte, riktig buse är de men så söt.
Han var bra billig där ett tag när han vägrade kissa ute och när han väl kom ut gjorde han både ett och två. Tur för honom att han e söt som sagt.


nu ligger han och snosar mig på armen och sover så sött. ska snosa ner mig med honom nu innan det är dags att springa in till stan och göra lite ärenden och lämna av lilla sötisen och sen dra iväg på luciaträning. Första träningen och jag kan ingen låt så det är väl tur att vi har det nu eftersom vi ska sjunga första gången nästa helg. Ni kommer väl och kollar och röstar? ;-)

Nej ha det så bra så hörs vi senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0