HEJHEJ

Igår var en sån där skön dag, fick veta praktikplatsen jag ska vara på. Indiska blir det i stan och det ska bli så kul :-)

Sen var det bara en riktig softdag. Sov hur mycket som helst och sen så städade jag lägenheten och mös. all by myself. Det var skönt! Så nu har jag en så himla fin lägenhet, förutom att jag rotade fram alla kläder förut och åt frukost snabbt men det blir lätt att få bort.

Igår tog jag även en välbehövlig promenad och hade Matilda i telefonen. Behövligt båda två.
Idag kommer hon till mig och jag är överlycklig.

Behöver lite ensamtid med henne. Miss uuu!!


Kommentarer
Postat av: sara

en i min klass praktiserade på indiska i stan och dom som jobbade där var skitotrevliga mot henne!

2010-11-12 @ 00:02:14
URL: http://saralundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0