HEJHEJ

Det har varit lite dålig uppdatering här ett tag känner jag, eller ja mindre inlägg än vad det vanligtvis är ialf. Har iallafall varit sjuk de senaste dagarna och det har inte vart speciellt roligt kan jag säga, hostat, snorat och min hals har gjort så ont. Tre dagar har jag legat hemma och bara mått dåligt helt enkelt.

Men igår fick jag iallafall lite sällskap av lilla goa bolt.



Bolt var helt tokig i min sminkborste. Gosigare hund får man leta efter, sån ska jag ha.

Idag vaknade jag iallafall utav att pappa ringde mig och frågade om jag ville med och äta, det blev nöjes och det var väldigt gott. Fisk, potatis och sås för min del :-) Senare släppte han av mig i stan och jag sprang runt och letade efter jacka och jag kan lugnt säga att jag fick leta. Blev till och med att ta sig en tur till bergvik och där hittade jag min jacka.




Jag är nöjd!

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0