Första dagen - avklarad

Första dagen på praktiken är avklarad och den har gått som jag velat, så bra. Har haft en toppen dag tillsammans med alla där. Gjort om i nästan hela affär och gjort ett jättefint julbord och så. Jättefint!

Nu iallafall väntar jag på Therese som ska komma hit så jag kan bjuda henne på mat.
Eller ja, nu ska jag springa iväg och möta henne. Har gjort det lite mysigt åt oss med tända ljus och mysig belysning. Låter som jag ska bjuda över värsta killen på massa mys och få mig ikväll men så äre mellan mig och lilla therese. alla killar missar verkligen nåt.


Nej nu ska jag klä mig lite varmare och springa iväg och möta henne, på med långisarna och jackan.
ha en superbra kväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0