EN ROLIG HELG, TAR MED ALLT!

I detta inlägg kommer jag vända ut och in på lite saker. BARA för att folk inte ska fatta vem som gjort vad. För vet ni vad, här kan allt hända och ibland vill man bara hålla saker för sig själv och här accepterar man sånt :-)
Så alltså kan "jag" lika gärna vara någon av dom andra, "hon" kan vara jag. Förstår ni?

Började ialf hemma hos mig på lördag där vi skulle baka som ni har kunnat läsa i de andra inläggen. Vi hade jättemysigt och roligt. Vissa satt och gjorde rebus andra dinousarier och ja, andra otroligt fina och mycket ätbara lussebullar, i vanlig stil. Fick iallafall ta emot kommentaren "facebook är mer dött än mitt sexliv." och efter det kan man väl säga litte att kvällen startade.

några av oss tjejer blev lite sögna på karlstad och dit drog vi. Gjorde oss klara, fick besök och däär just dääär, börjar allt. Vi drack, spelade biblen, fortsatte dricka och klockan blev sådär runt 2 i think? Vi drog ialf bort till herrhagen på efterfest. Ellerja, inte alla.. vi tjejer och 1 kille. ragget? pöket? what do you want me to call him? Ifall runt den här tiden då vi var påväg till efterfesten skickades massa onödiga mail och sms. varför skickas dessa? varför egentligen? kan någon svara mig det? vi undrar.. Ialf när vi kom dit, alltså till förfesten hamnade vi i en soffa med varsin öl i handen och satt och kollade på snusk/barn/osvensk film. Iallafall så blev vi lite spridda med folk vi snacka med. Tillslut blir "jag" pickad på armen och får frågan "nycklarna?" aa shit tänkte "jag" då och gav dem till "henne". (haha) det roliga är... vem hade nycklarna?

"Vi" som var kvar bestämde oss iallafall att dra iväg till mcd och käka, hur gott var inte det? jo,skit gott för jag lärde mig att äta cheeseburgare. Helt ok faktiskt! Inte alla som lär sig att äta sånt på natten, om man nu kan kalla det "natten" nu är klockan runt halv 6 där. Vi kom hem, satt oss och åt och sen vare dags att gå hem.

Vart är ena tjejens sko? VART FAN ÄR SKON?
haha ooooj, det råkade den sögnatjejen gå hem med. Den tredje fick alltså låna ett par skor av "efterfesten" för att gå hem ni.
VÄL HEMMA;
Där möts efterfest-folket utav en tjej i trosor och... jacka? och en kille som står i bakgrunden och klär på sig. Okej? dags att sova. vi somnade och vaknade igen.. frågor, inga svar, bakfylla, frossa, skratt, nästan intill tårar, ångest och allt som kommer på en sån där skön men härlig söndag som denna var.

"vi" börjar iallafall fråga ut den sögnatjejen och får inte ut något förrän en av oss gör en fantastisk upptäckt och där vet vi alla svar.

Har jag och mina vänner har en heeelt oki helg? Ja!
Tack för den. er lis

Kommentarer
Postat av: sl

åh herregud. skrattar ihjäl mig lisa! hahah

2010-11-16 @ 01:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0