en riktigt go kväll

Som alla andra kvällar har jag enbart tagit de lugnt. Det måste bli ändring nu, seriöst. Frågade Malin vad hon gjorde förut och vår konversation lät precis såhär;

L- göru Pamela?
M- Just tränat, ska plugga litte. dura pajen?
L- Göttit! softar och blir fet. som vanligt.

Ja ni ser, jag gör ju liksom inte så mycket annat. Men inte så lätt heller när man aldrig blir frisk?! Fan när ska jag bli det då? Mycket som står på spel nu framöver och då äre väl ändå bäst att vara frisk kanske.

Sitter iallafall i mitt soffhörn nu med datorn, tvn, min kalender, smörgås och te. Det är riktigt mysstämning nu. det är bara massa tända ljus som fattas men tyvärr är de slut så det får morsan och farsan ta med på söndag när de kommer hit och julpyntar åt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0