SÖNDAG

Ja då är helgen över igen då, så gott som.
Min helg har bestått av att på fredag åkte jag till Matilda på kvällen och sov där, mysigt. Sen på lördag blev det lugnt på dagen, en härlig promenad och senare på kvällen åkte jag till Sunnemo för att Fira Irene som fyllt år. Gosade med hundarna som bara är några veckor gamla och som är så fruktansvärt sööta. Senare blev de att åka hem och göra mamma och pappa sällskap hos Erkgärds. Blev att åka hem vid halv ett - ett och somnade direkt. Vaknade mitt i natten av ett telefonsamtal som stannade mitt hjärta för en sekund men det ordande upp sig, ibland är de dumt att ha samma namn som andra :)

Idag iallafall blev de att fika/käka frukost med kusinerna som var här på besök och senare dra iväg och sola solarium med emmis, får se om det blir en promenad senare också.

Nu blir det att städa rummet och sen får vi se va det blir.
hejdå så länge, puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0