SOL

är det bästa jag vet! fruktansvärt härlig dag idag. Dock vaknade jag i solen förut med en skalbagge på kinden och det var ju mindre härligt kanske. Men äsch då, skönt som tusan att ligga i solen iallafall. Dock är de ju lite dåligt med färg men det kommer väl kanske? Jag hoppas det. Mamma och pappa åker ju till Egypten på Söndag de så. fan ta dem när de åker utan mig :)

blir att bo hos Ida hallen och Madde nästa vecka då istället. Blir mysigt det!


Ikväll iallafall så blir det fotboll tillsammans med Frida senare drar vi och spelar minigolf. jag kommer typ suga sönder och då får de köpa nya banor. Blir att dra på sig brillorna och softa nu med vännerna, helgen består av massa plugg och sen säga hejdå till morsan och farsan!

Nej nu ska jag se till så fritte kmr snart den dryga
pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0