ONSDAG

Idag blev det sovmorgon, till sju. Skulle egentligen ha åkt klockan sex men pappa tyckte så synd om mig när det skulle bli så tidigt så han tyckte jag kunde komma lite sent. En halv timme blev det bara så det gjorde ju inte så mycket. Dagen har varit helt okej, engelska på morgonen och där tränade vi bara på nationella som vi har på Fredag. Annars på eftermiddagen satt jag, madde och markus tillsammans och chillade. Hade formgivning så vi målade och prata mest. Softig dag helt enkelt.

Annars idag har de inte hänt mycket. tagit de ganska chill.
nu borde jag skriva klart nationella. som jag inte börjat med för den delen.
men de går fort! Jag fixar det där, tror jag?

Nej hejdå alla fans, har inte tid med er mer nu.
lever ett upptaget liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0