Jag somnade aldrig igen

Nej det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag somnade aldrig om. Kan ju passa på att berätta lite om min dag. Har haft en jävla pissnatt då. Har vaknat gång på gång och inte varit trött för fem öre. Detta kan bero på att jag jag sovit till klockan två i två dagar nu. Men ja, det var behövligt iallafall. Ja, blev bilen till skolan iallafall där vi pluggade som aldrig förr jag och tessie, så himla duktiga var vi idag.

Sen blev det bil hem klockan tolv för att börja söka sommarjobb och jag hoppas det gick bra. Verkade inte vara försent iallafall. hoppas hoppas hoppas att jag kan ha lite tur nu.

Efter det blev de att åka hem och lägga sig i den sköna solen, somnade där en liten stund men bestämde mig för att gå in och lägga mig, vilket var tur eftersom det började regna och åska!!

Imorgon är det paintball som gäller, fasen va kul det ska bli. Lika roligt som förra året hoppas jag på! man får hoppas bara att vädret är behagligt så det går att spela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0