I DEN GULA BOKEN

Har jag nu skrivit ner allt som SKA göras. You know, sånna saker som typ läxor, all träning jag håller på med. Svårt att hålla reda på allt =)

Nej men iallafall läxor, sen ska jag väl även börja skriva ner saker som ska göras utanför skolan också som tex träning. Det börjar bli tomt på jeans i lisas garderob nu, vad kan detta bero på? Inte de TRE pizzor jag lyckas trycka i mig sen i torsdags iallafall. nyttigt liv!


idag har jag inte gjort så mycket, ätit och kollat på tv. soffpotatis helt enkelt tillsammans med mina föräldrar. Helt okej dag. Så glad över att jag har mina föräldrar just nu, kan prata om precis allt. Både bra och dåliga saker. Kommit mer nära varandra än någonsin nu, kanske blev för att man flyttade hem? Lite glada tror jag ändå att de är att jag flyttat hem :) jag älskar er.


nej ska dra på en film och sova.
puss.

Kommentarer
Postat av: Sofia

klart att de är glada att du flyttat hem!! ja med såklart :)

2010-05-05 @ 11:44:50
URL: http://sophialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0