DET BÄSTA SOM FINNS

Är när man träffar vänner som man inte träffat på länge, som man saknat så otroligt och som verkligen lyssnar på vad man säger utan att säga emot utan istället bara pratar med en om det. Inget dömande! Man vet vart man har varandra.

Tog mig en promenad med ems förut och det var riktigt uppfriskande. Kunde prata om sådana saker som man inte delar med andra. Tror båda två fick prata ur sig det som behövdes! :)

Vi bestämde oss iallfall för att nu under veckan ska det bli ändrig, vi ska gå ut och gå med Maja och Zorro på promenader. Lite träning iallafall inför sommaren. Hon tränar väl annat också men, en bra början för mig iallafall. Duktigt av oss tycker jag! :)


gos innan kolsnäs 08


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag vill med och promenera :D

2010-05-09 @ 22:42:29
Postat av: E.

Snutta då! :) <3

2010-05-10 @ 19:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0