Dåligt med uppdatering

ja det har varit dåligt med uppdatering här ett tag nu känns det som. har haft så mycket annat för mig :)
Under helgen har det iallafall inte hänt så mycket, sa hejdå till mamma och pappa som igår åkte till Egypten. Mamma hade dåligt samvete för att jag inte fick åka med.... ville med!!!! men nu får jag åka iväg själv istället med någon kompis, kanske lite roligare för alla tre. Sov iallafall hos sofia natten till idag och de va mysigt de, pratade en massa och det behövdes.

Jaja nu ska jag iallafall möta upp Denise i stan så vi ska åka hem och åka på fotboll, måste hinna köpa mig något att äta också innan jag drar för annars svälter persson ihjäl.
tror det får bli en baguett faktiskt, oom inte tullis har stängt?

nej nu måste jag dra, ha en toppen dag alla!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0