23:41

Ja nu var det snart dags att hoppa i säng och sova. Eller ja, i sängen har jag legat precis hela dagen men, ja sova då. Jag fick faktiskt lite gjort förut, En MF och sen gjorde jag klart OL-5. Jaja OL-5 skulle varit inne vid jul men, vadå det är det mycke som egentligen skulle ha varit. Fick även ett CV gjort och det är ju behövligt även om jag är fruktansvärt efter med att ha fixat sommarjobb. Hoppas hoppas hooppas på att någon har något att ge mig! Tar emot precis vad som helst. Får jag inget vettigt går jag till Milano och frågar, där vet jag att jag får. De älskar mig där! Kan bero på att det är jag som får pizzan att gå runt, "handlar" ju där endel.

jaja, nu blir det iallafall några minuter sims eftersom jag inte spelat det en enda gång idag, glömde till och med att jag hade det. Måste in och ta hand om min lilla bebis nu. Råkade väl göra så de fick en unge. Jaja. hur nu de gick till. nej godnatt mina vänner, pussis!


Gammal bild. Saknar mina brillor. Tur att jag fick ett par nya här omdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0