YR.NO

Haha. Skulle kolla vädret förut och då gick jag in på yr.no men jag fattar verkligen inte norska. Det går inte, visste inte vart jag skulle söka eller någonting. Hur ska detta å när jag ska på släktträff i norge? hur hur hur? kommer ju inte fatta ett piss av vad de säger till mig. Det ska bli kul att se hur jag tacklar den situationen ni.


Det ska bli roligt de.
Har förresten tagit bilder på allt jag köpte idag, har helt enkelt inte orkat lägga in det på datorn bara så det får komma imorgon det.


Imorgon börjar jag klockan 14:45 till 20:15 efter det blir att att besöka frisören Denise för att få mina toppar klippta och även få de nya fina löshåret fixat. eftersom jag är såå sjuuukt ljus nu så lär de passa perfekt, hoppas jag!!! Annars blir persson arg.

Nej men uppdaterar mer imorn innan jag åker till jobbet och efter jag kommit hem ifrån Denise och så :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0