TISDAG

aaa mycket värd dag att dra till skolan för. Var i skolan i en timme för att städa men sen drog vi in till stan hela klassen + entreprenörs ettorna. Fika som stod på schemat i en halv timme. Senare blev de att gå runt på stan, köpte blommor som jag fick ge idag till alexander eftersom jag inte har alls någon möjlighet att se honom mer. Grattis till studenten iallafall :)

hjälpte även till när Erik och Camilla skulle välja kläder till bröllopet vi ska på till midsommar :)

nej fan, nu sitter jag hos ida och dunkar musik till tusen.
Skrattar och pratar massa skit om folk som förtjänar det. Och ingen tror jag kan riktigt lista ut vem jag menar och det är ju en jävla tur de.

Nej fan haft en braig dag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0