Sommarstuga

Ja jag blev med upp till sommarstugan en liten stund och det var mysigt. Massa snack och skratt. När de andra åkte in igen för att hyra film åkte jag hem. Var skönt att vakna hemma men inte så skönt att veta att när man vaknar är det bara att sätta igång att städa. Men det gjordes och nu är det snart klart, bara dammsugningen kvar! inte roligt alls.


Nej nu ska jag snart klippa erik här så han är fin i håret imorgon när det är kalas.
jag ser verkligen fram emot detta. kul kul kul
frågan är om man verkligen ska jobba imorgon? Sara ligger liksom i feber nu och imorgon ska de inte riktigt  bli fint väder heller. Inte bra att sitta i blåst och regn när man har feber. Då blir man bara sjukare och det är inte bra om hon ska sitta där då. Hon måste ju vara med imorrn på kvällen liksom.. Nej detta måste vi styra upp nu Sara.


PUSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0