Soffläge

aaaa nu är det att verkligen soffläge för persson kan jag säga. Men har haft en himla rolig helg med mycke skoj och mys. I fredags var det bröllop som gällde och sen hem till frida där det var fest. Promenad in till hagfors och somnade hos Josse. Lördag blev det en jävla mysdag bara, bakfull x3 och the hills hela dagen tills emma hämtade upp mig och det bar av hem för att göra sig klar för att gå ut även då. Men kvällen slutade tidigt och jag åkte hem och la mig.

Idag har jag badat och kollat på lite fotboll. Fan va sugen jag är på att börja igen. ååååååååh det bara ryckte i benen på mig!! Så hiiiimlaaaa fun. vill vill vill. Mrn ja, vi får väl se om det bär av på fotboll under veckans gång. Ska till vågbacken och springa femman också. Ska bli roligt att se hur detta går. Måste ju komma igång någon gång liksom :)



Jag och emmis!


Kommentarer
Postat av: Emms

Men snygg bild! På Onsdag ska vi träna fisen! ;)

2010-06-28 @ 19:31:13
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0