PROMENADSUGEN

Ja det är jag, vill ta med mig goa och söta lilla Maja ut på en promenad men det får nog vänta tills imorgon kanske. Lika bra det! Ikväll ska jag bara dega och försöka bli trött på jag kommer i säng tidigt. Har kanske glömt att berätta att jag fått jobb? mmmmh, det har jag fått sörrni. På Lidl. Jag och Johanna jobbar tillsammans nu, mer perfekt blir de inte :)


Nu ska jag skära upp lite melon och sätta mig och äta.
jordgubbar har jag  blivit så nöjd på nu så. Då får melon gå in och ta platsen.


Har även fått mitt löshår nu, ska lägga in en bild på sen på det så ni får se. Superfint.
Det är syntetiskt så det är mycket mer glänsande och så än mitt så jag får införskaffa något som gör mitt hår mer glänsande också. Imorgon ska iallafall Densie få fixa både mitt egna hår och löshåret. Försöka få bort den pissgula färgen jag fortfarande har kvar på några ställen i håret och sen klippa av en liten bit utav löshåret då det är 50 cm långt och de vill säga lite väl långt för min del.

Nej nu ska jag lägga av att skriva på detta lama inlägg
haha

Kommentarer
Postat av: Emms

Varför sa du inget, vi kunde ha tagit en liten promenix, men nu blev det lite för sent :P

2010-06-29 @ 20:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0