Perfekt dag

aaaa det måste jag då säga att det varit. Solat ända sen i morse men färgen verkar inte vilja fastna riktigt! Det kanske kommer? Man kan ju alltid hoppas! haha.

Jaja, kvällen kanske bjuder på mys i Fridas sommarstuga men vet inte än om jag har tid att bli med. Kommer bli ganska mycket nu tills på lördag. Mitt rum ser ut som ett helvete, vet inte vad jag har för färg på golvet längre. Imorgon ska jag försöka hjälpa till att städa här hemma. Man måste ju göra sig värd att ha fest :) Sen på lördag jobbar jag förmiddagen och när jag kommer hem är de bara att hoppa in i duschen och göra sig klar för att ta hit folk.

Sååå hur gör man egentligen?
aa det får tiden avgöra!

Måste gå. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0