Min dag!

Ja igår var det att min dag.
Och i Lördags var det festdags och jag vill tacka ALLA mina så sjukt underbara vänner för att den blev så bra som den blev. Kvällen var så sjukt uppskattad och jag är glad att jag har så underbart fina och goa vänner. Tack för alla presenter och för en oförglömligkväll! Tack även till alla fina ord i "gästboken", det var roligt att läsa dagen efter. Jag tog inte så många bilder men kommer att sno åt mig så fort jag ser något som ligger ute!

Saknade mina vänner som är i Magaluf men idag kommer de hem och jag hoppas på att få träffa dem så fort som möjligt. Fick ett samtal igår där de ringa och sjöng för mig. Ni är för goa ni brudar.

Idag satte jag in alla pengar på banken som jag fått och var även iväg och köpte upp mina presentkort som jag fick av mitt goa tjejgäng! Blev ett superfint armband och ett par shorts. Kommer bilder senare på allt jag fick av alla!


Tack ännu en gång för allt!!
I LOVE YOU!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0