MIN ÄLSKADE VÄN


Detta är min vän Sofie och bilden på oss är för ett och ett halv år sen ungefär (i think) då sofie var skadefri och en lycklig person. Jag älskar henne väldigt mycket, hon är en underbar vän och ställer alltid upp för mig, därför ska jag göra det nu. Ge dig all min styrka som jag har för att du ska orka detta. Det gör så ont att veta att du är fast i detta. Jag önskar jag kunde hjälpa dig att komma ur denna skiten och inse att du har så mycke annat att leva för. Jag önskar jag på något sätt kunde dra dit ur det och in i verkligheten igen. Få dig att inse. Jag finns här för dig. Jag älskar dig och du är en av mina bästa vänner.

sååå.
SOFIE GE FAN I ATT KOLLA PÅ DEN DÄR JÄVLA SKITFOTOLLEN OCH KOM TILLBAKA TILL DE RIKTIGT LIVET!! JAG STRUNTAR I OM FOTBOLLEN ÄR SLUT OM TVÅ VECKOR, FULLKOMLIGT SKITER I DET! DU KOMMER TILLBAKA NUUUUU.

Sverige spelar väl inte ens? vad spelar de för roll om det är spanien som vinner? Haaaalllååå?

KOM TILLBAKA NU OCH GÖR DE SNABBT! Verkligheten rooopar!
OVER AND OUT SOFFEE.

puss och kram din vän lisa

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahah sötan <3

2010-06-29 @ 22:40:37
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0