LÖRDAGSKVÄLL

Sitter här helt ensam och kollar på tv. Mamma och pappa har gått och lagt sig för länge sen. Alla är i kolsnäs ikväll men inte jag. nej jag håller mig hemma och inväntar nästa helg då det blir ett jävla party. Lisa P blir äntligen arton år. wiiiho

igår iallafall stod det student på schemat och det blev det att. Mat och go dryck hos familjen Jansson där vi firade Julia i fulla muggar. skit rolig kväll, kunde inte ha blivit bättre än den blev.

idag var det bal som gällde och alla var så fina, blev till och med tårögd när jag såg vissa. Fan va fina ni var allihop! lycka till med allt i framtiden..



nu ska jag lägga ut en bild på mig på någon träffsida så jag finner mig en kille att ligga hemma med när alla andra festar. tills nästa helg då förstås då dumpas han! haha skämtosido med allt. Sånt verkar det som att jag klarar mig utan :)


Jag i torsdags


Kommentarer
Postat av: Emms

..så jag finner mig en kille att ligga med när alla andra festar. Haha vafan Lisa jag läste det 3 gånger innan jag hittade ordet hemma, kall du ;)

2010-06-13 @ 12:22:03
URL: http://emm4aa.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Fin blogg du har:)

2010-07-09 @ 02:08:12
URL: http://elliinorskogfeldt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0