ha

morsan och farsan kommer bli så glada när de ser listan över folk som kommer. Tror jag håller den borta tills på lördag :)
men jaja, är det fest så är det. Fan jag fyller bara arton en gång! Men hoppas iallafall alla kommer som jag skrivit till nu, skulle vara så himla roligt om alla gjorde det.
Jag måste försöka fixa tält, detta är bara ett måste!! Får snacka med morsan imorn alltså.

Kvällen tillbringade jag en stund hos fritte där vi snackade en massa och kollade lite på en film. Sen blev det att åka hem och försöka göra något vettigt men jag hamnade här vid dator'n. Ja som alltid ja!


nej en kanske skulle ta och lägga sig? nej jag är ju inge trött nej. just ja!
vad ska man göör da?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0