FÖRSTA DAGEN

Ja första dagen på jobbet idag, gick väldigt bra. Förvånadsvärt bra faktiskt. Blev nästan lite stolt över mig själv att jag klarade kassan såpass bra som jag gjorde. Duktig jag är. Killarna som tog hand om mig var iallafall snälla och satte ingen press på mig och tur är väl det. haha! Borde sätta mig och plugga PLUkoder med det orkar jag inte..

Kanske blir en tripp till kd istället med tjejerna, väntar på att Matti ska höra av sig så jag vet hur det blir.
Jaja, kommer in en bild sen på min snygga outfit som jag har när jag jobbar iallafall. Ni kommer tycka  min tshirt är assnygg. Tyvärr går de ej att köpa! Ni får helt enkelt klara er med bilden ni får sen.


Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0