EN DAG I KARLSTAD

Ja det blev det idag med Sofie och Angelica. Mycke trevligt! jag skulle gå med dem som stöd och hjälpa dem att hitta kläder, men som vanligt kom jag hem med lika mycke själv. Hur kommer sig alltid detta? JAG FÖRSTÅR INTE! haha, nej men det var iallafall fina och behövliga kläder och skor. Så kan de bli ibland.

Var iallafall en toppen dag men nu är jag väldigt hungrig så jag väntar på att mina nudlar ska bli klara. Ikväll får vi se om det blir fotboll eller inte. Men roligt att göra något när man väl har lov tycker jag :)

imorgon är det bröllop för hela slanten och även midsommar. Just nu är jag inte speciellt taggad på utgång om man säger så. Men får väl se om det ändras tills imorgon. Nej nu ska jag dra! hejs
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0