VAD HAR HÄNT UNDER 2010?

Ja jag tänkte skriva ner lite punkter om vad som hänt under 2010. Hört att jag blivit dålig på uppdatering här!

- Jag fyllde 18!!! alltså var det dags att börja festa på krogarna, fettmycket.
- Jag jobbade ihjäl mig på lidl, hade skit kul och när lönen kom var jag överlycklig.
- Jag flyttade till karlstad igen och fick en nicenicenicenice lägenhet. förstår ni hur nice?
- jag handla på ikea till min fina lägenhet för 6000 kr, nu ligger det nog på lite mer.
- jag har lyckats haft slut på ++ tusen kr på bara två månader, bra jobbat.
- jag har fått ankan att gå runt. Med detta vill jag säga att jag i några månader nu har mått dåligt över att kolla mina kontoutdrag. Det har gjort ont ibland.
- Jag har blivit nekad till att köpa i ena baren på ankan pga utav min otroligt jävla klumpiga vän, men eftersom de har två smög jag mig fint bort till den andra och beställde där istället. Fint med två barer.
- Jag söp till och drog till nöjes och tappade pass och min klocka. drog kommentaren "äsch köper ett nytt pass." det kostar ju bara typ 800. men som tur är så fick jag tillbaka både klockan och passet när kvällen var slut.
- Jag försökte sköta mig i skolan, de gick inte. Ska bli bättre! lovat Fam P.
- Jag orkade lämna mitt 5åriga förhållande och orkat gå vidare. cred till mig!
- vaknat upp ett x antal gånger och sagt till mig själv "jag ska ALDRIG dricka mer".
- Jag har simmat ryggsim utanför bk när jag vart ute på ferre. lite för mycket av de goda?
- jag har sågat en person i 2 timmar och vart otrevlig för första gången på fyllan. Den verkar ha hållt i sig ordentligt ibland också. va blire? jag, otrevlig på fyllan? men det gick bra ändå, jag är även charmig när jag är otrevlig.
- sagt "livet" för många gånger nu. säger therese något så svarar jag bara livet och ja, hon tyckte det var roligt i början ialf
- har filmat ett x antal filmer på mig och therese när vi är ute. en del har vart så hemska så jag har fått radera. helt sjukt va vi flippar ibland.
- haft för många förfester men de har ALLTID varit roliga. Så jag hoppas nyårsdagensförfest också blir det.

nej gud, jag kommer inte på nåt mer nu och gör jag det så lär ni väl få veta det antar jag.
ha det så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0