Lucia

Ja lucia hela dagen har det vart och det har varit riktigt kul. Dock är jag superduper trött nu, så jag tror att om en halvtimme kommer jag bädda ner mig i sängen och somna till beck. Passar mig perfekt det.

Imorgon har jag lucia från 8-12, sen ska jag med mattsson när han tatuerar sig sen blir det att åka hem och kolla på alla kompisar som går luciatåg i hagfors. Får se hur det låter detta år ;-)


Såg att sofie tipsat om en bra blogg, kollade in och faaan vilka bra texter det var. www.pusssyy.blogg.se
och som hon sa verkar den vara nystartad men värd blogg.
kolla in den och se om du också gillar den!



Nu ska jag fixa lite här sen ska jag lägga mig i sängen :-)
ha det så bra!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0