Hej!

Idag var det praktik som gällde som igen och det är så kul!! älskar att gå till praktiken. har så himla kul :) Slutade tidigare idag dock för att kunna gå och träna på luciasångerna, vilket gick bra. Som tur är. Snart är det dags. Ja vi får väl se hur detta går. Jag glömde mina papper hos Anna, såklart...
det är inte ens någon som är förvånad över det.

Hos anna sjöng vi ialf och drack glögg. Jättemysigt!
Efter det och när jag kom hem blev jag bjuden på mat hos Moa i trappuppgången brevid. Julia och Emma var där, de åker till göteborg imorgon och handlar julklappar, tänker va roligt! Det skulle jag också vilja göra. Verkar vara så mysigt och jag har ju bara varit i göteborg en gång. skolresan i 6an..


Har ialf haft en riktig toppen dag och en riktigt kul en också. Vi får se vad länge detta håller sig, länge hoppas jag. Det liksom bara flyter på känner jag :-)

hörs imorn  för nu ska jag sova. skrivit nock för idag :-)
pusshej sovgött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0