DAG 01 - OM MIG

Denna är så svår men egentligen så lätt.

Lisa Persson, hela arton år och är bosatt i Karlstad där jag pluggar till entreprenör. Här i karlstad befogar jag över 33kvm på herrhagen på det fina ställen "lundins minne" och här trivs jag som fisken i vattnet. Jag är en person som för det mesta har ett leende på läpparna men blir jag sur då blir jag sur. Säger precis vad jag tycker och tänker. Sanningen varar längst enligt mig!

Jag har lagt av med sport och insett nu att jag saknar det lite. Jag har ingenting att göra. Har försökt skaffa mig någon annan slags hobby att underhålla mig med men har gått sådär. Jag har köpt träningskläder, fina och goa. Har bara använt byxorna och detta enbart till skolan när jag inte orkat göra mig iordning, tshirten har jag inte ens tagit av prislappen på, så använd är den. Jag brukar ofta fika tillsammans med mina vänner så om jag inte svarar på telefonen sitter jag nog på något fik med någon och gör jag inte det.. Ja då hittar du mig nog på ett dansgolv någonstans för jag ääälskar att festa, älskar det. Det är kanske min hobby? festa fan ur mig :-)

Ibland gör jag även saker som jag får ångra dagen/dagarna efter men fan jag gör livet bra roligt för andra också. Och varför inte vara glad när man gör andra glada :-) woho

Jag lever för dagen och tar den som den kommer. Gör det som faller mig in och går helt min egen väg. Väljer att nästa år efter studenten åka till USA ensam och upptäcka världen innan jag pluggar vidare eller vad jag nu vill göra. Låter ödet helt bestämma!

Nu vet jag inte mer vad jag ska berätta. Imorgon är det "min första kärlek" som gäller.
Ha det toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0