SÖNDAG

Söndagen började med praktik, vilket jag försov mig till......

Igår natt ringde min mobil lite väl mycket och jag klicka hela tin, tillslut blev de lite för mycket. Jag stänger av min telefon och ber Matilda väldigt snällt att hon skulle sätta på alarm på sin telefon och hon tar upp sin telefon, pillar på den och lägger ner den tillbaka. Man tror väl att hon satte på alarm?
Vaknade imorse av mig själv och slängde mig på Matilda så hon tog fram sin mobil och kollade va klockan var; halv tio. Jag skulle ha varit där klockan nio. Bara att slänga sig upp ur sängen och ringa Lindex och säga att jag skulle bli sen, vilket de redan fattat helt själva! När jag håller på att göra mig iordning kläcker matilda kommentaren; Varför bad du inte mig sätta på alarm för? EH VA? ja.. Vad ska man säga? jag tog mig ju iväg iallafall. Vilken morgon!

När jag kom hemifrån praktiken slängde jag på mig nyare smink, kläder och drog in till stan för att möta Karin för att kolla på Melissa Horn. Ett fullsatt Scalateatern och hon kommer ut på scen. Jag va lycklig! så i en och en halvtimma var jag den lyckligaste på jorden. Jag bara älskar hennes låtar, man känner igen sig i dom verkligen och tar åt sig av texten. Hon var väldigt liten och väldigt söt! ha :)

Nej nu ska vi kolla på film.
Madde och Robin är här och eftersom inte jag fick någon sömn inatt ska jag försöka sova nuuu eller snart! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0