SÄG INGENTING TILL MIG

Dagen har varit ganska lugn och okej. Den började med engelska och där skulle vi även ta sprutan, vilket jag redan berättat om. Jag börjar få otroligt ont. hoppas jag kan sova inatt. Sen fotograferingen, det fick ni ju också ett smakprov på. Men kommer bättre redan imorgon där ni får se lite av de vi kommer använda i tidningen. Tyckte det var väldigt roligt att göra det där. Fick ju med mig två väldigt roliga personer också så. Men till sista lektionen började jag få ont i huvudet så jag gick hem och la mig. här väntade broder Erik som låg och sov i sängen så för mig var det bara att lägga mig på soffan. Vaknade av att Eriks telefon ringde och då gick jag upp, gjorde mat och sen gick in till stan och köpte glass. Duktigt av mig tycker jag!
Sen dess har jag legat i sängen, nu ska jag kolla klart på efterlyst sen ska jag sätta på en film om jag orkar.

Längtar tills på söndag, då kommer tjejerna i klassen hit på massa mys hela dagen. Ska börja med att baka på dagen och sen gå ut på stan och kolla på skyltsöndagen och självklart hälsa på Rebecca. Sen komma hit tillbaka äta pepparkakorna vi bakat och dricka varm oboy och glögg och lyssna på julmusik. Låter de inte mysigt? Det tycker verkligen jag att det gör. Jag med mina älsklingstjejer, kunde inte va bättre :)

Nu har ni fått veta lite, puss.
Allt är så rätt. Du är så rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0