NYÅR!

Vart ska alla på nyår? Tänkte på det förut. En del av mina vänner ska till Sälen vilket jag tycker är skit skoj för dom. Göra något annorlunda, man ska väl passa på? Och sen när så många är arton ska de väl ändå göra det? ohyes. Känner att jag inte har något större behov av att bli med, är bara ett år kvar så kommer jag också iväg på sånt. Vet redan va tråkigt det är att åka iväg och inte komma in på något, så nej. Den risken vill jag inte ta, igen.

Men, vart blir man då? Hagfors eller karlstad? Hagfors är de ju alltid samma folk hela tiden. Kul att göra något annat och de längsta jag kommer är nog karlstad. Ska höra med min vän beccabus vad hon ska göra. Skulle vara extra roligt att festa med henne, för med henne kan de bli jämt vad som helst! ;)

Vad ska ni göra på nyår?

Kommentarer
Postat av: Sabina Monlars

Jag har ett mycket bra liv (INT) nu när ja gått ur skolan. Ska nämligen jobba.....KUL!!!

2009-11-17 @ 22:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0