MYS

Har haft en ganska soft dag hela dagen. Jag och Erik har snarkat ikapp till varandra men tillslut fick jag nog och gick ner till stan för att handla in lite food. Kom tillbaka och Erik sov fortfarande men de gjorde han inte länge till sen. Vi fick iallafall tummen ur och gjorde mat och sen byggde vi ihop mina möbler som mamma och jag köpte på IKEA när vi var där. Eftersom vi inte klarade det helt själva, men det blev riktigt bra! nu ska jag bara hämta det andra bordet så är allt här. Börja leva lite som man vill. Känns skönare när man har alla saker man vill ha och har valt de helt själv.


Nu ska jag byta om och dra iväg till madde, ska dit på lite mys tänkte jag.
Kolla på SAW 6. Jag tycker inte riktigt om de filmerna men, ja.. Det får väl gå ändå antar jag.

Jag är sugen på party, någon mer som är det eller?
pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0