MIN DAG

Började med att jag försov mig. Himla dret! Kom inte allt för sent till praktiken vilket är bra. Brukar aldrig försova mig men nu på sista tiden händer det lite för ofta tycker jag. vad beror detta på? Ja jag vet inte, blivit tröttare på sistonde kanske.
Ja, dagen fortsatte iallfall med det vanliga, jag galgade kläder vilket inte är sådär jättekul men står nog ut en vecka till eftersom jag bara har det kvar på praktiken. När jag slutade halv sex var det bara att springa till stadsbussen som skulle ta mig in till stan och sen springa hem till lägenheten där jag skyndade mig att packa, sen in till stan igen för att sätta mig på bussen hem till Hagfors och där är jag nu.

Här hålls det på att göra om i köket, såå.. Vi har liksom inget kök. Ja vi står väl ut!
Imorgon ska jag till Matilda tidigt på morgonen, sen ska jag till Norra/asplund och hälsa på alla vänner, det blir skoj.

nej nu måste jag fixa en grej. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0