MELISSA HORN

Ja, henne ska jag se den 21 November. Jag är lycklig, har ett rus som bara kommer när det händer sånna här saker. Jag som känner igen mig så mycket i hennes låtar, så ska jag få se henne live när hon spelar sina låtar. Ända sen jag lyssnade på henne första gången har jag varit fäst vid henne.

Tänkte ge er lite låtar som är mina favoriter;

LÅNGA NÄTTER.


LÄT DU HENNE KOMMA NÄRMARE.



JAG KAN INTE SKILJA PÅ.

Några av hennes sköna låtar, lyssna och njut vettja! Om ni är intresserade av biljetter berättade min arbetskamrat(som jag ska gå med på konserten) att det fanns några få biljetter kvar så skynda er att kolla efter om ni är intresserade av att gå och höra hennes ljuvliga låtar!

nu ska jag iallafall jag lyssna vidare och njuta! Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0