JA DU VET HUR JAG KAN BLI

Det hörs på telefon kan inte hålla nått, Jag skulle vara någon annan om du hade fått önskat. Det är söndagskväll på söder, O alla vet var du är. Du skulle sälja din själ för att få stanna där. Gråt ut kära du det är lika bra,O tyck synd om mig nu det var det sista du sa. Spara plats åt nån annan låt det vara tomt. För när man ser att det blöder ja det är först då det gör ont. Det är tomma ord som fastnar för att jag låter dom vara kvar. Men jag har lovat den här gången att jag ska ge allt jag säger att jag har. Jag kanske stannar här och skriver fast jag längtar bort.O du vill att jag ska lämna men vi säger aldrig nått. Du försöker ställa mig emot vägen men jag står aldrig still. För jag tror att livet just har börjat och det blir, det blir vad jag gör det till.



Jag umgås knappt med någon,
ja du vet hur jag kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0