HEMMA IGEN

Ja då var man hemma igen då. Skönt! Lite rädd för att åka med bussarna såhär sent på kvällen. Men, nu är jag hemma iallafall och jag ska städa lite och sen hoppa in i duschen och sen lägga mig. Men träffade iallafall Sara och Denise och det var ett plus. Mina tjejer de!


och måste bara säga, min foundation som jag köpte förut va super bra enligt mig! Så den tipsar jag också om.
Nej nu måste jag börja städa. Hemfärd imorn. Saknar mammsen och pappsen väldigt mycket!


Och förresten så flyttade min bror till Uppsala i Tisdags och jag hann inte träffa honom innan det, det känns väldigt jobbigt!

Nej nura, nu drar ja! hejhej.

Kommentarer
Postat av: Emmis

han flyttade idag faktiskt med min bror ;)

2009-11-06 @ 16:26:29
URL: http://emmaostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0