DU LOG MOT MIG EN SISTA GÅNG

Om en månad, för exakt ett års sen var det sista gången jag såg dig. Sista gången jag såg dig le, sista gången jag såg dig skratta, sista gången jag hörde din röst. Allt var precis som det skulle vara, precis som varje jul. Alla var ju där. Du var alltid lika lycklig när alla var där. Hur ska jag kunna klara av att fira jul nu? Utan att du är där, utan att du kramar om mig? Ingenting kommer bli desamma. Jag kan inte förstå att det är ett år sen du försvann ifrån mig, varje gång jag tänker på dig försöker jag minnas alla bra och glada stunder men blir allitd påmind om den dagen du försvann från mig. Finns inget jag önskar mer än att du skulle komma tillbaka, att jag skulle mötas av din härliga glada blick och ditt leende på jul när jag kliver inför dörren. Snälla låt de bara vara så. Låt mig få dig tillbaka.

Jag älskar dig och jag saknar dig så himla mycket. Jag tänker på dig varje dag!
The day you slipped away
Was the day I found it won't be the same.


Vi ses i himlen älskade farmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0