DU HAR INTE EN ANING OM VAD DU GER DIG IN PÅ

Nej det gör du nog inte om du går runt och säger att jag är en hora. Och absolut inte på en fest där folk känner mig. Jag är inte den som tar åt mig, men jag blir fan så förbannad när DU som inte ens känner mig säger att jag är en hora. Men detta beror väl ganska mycket på att du är ganska ful själv och inte får dig något. Det är väl inte mitt fel att folk vill ha mig? Och det är inte heller mitt fel att du är ful och fet. Det får du liksom göra något åt själv och de du lär ju inte bli snyggare för att du går runt och säger att jag är en hora.

Men du, hör av dig nästa gång du ska säga det så kan du säga det to my face! Skulle vara hemskt roligt att se om du vågar, för tro mig jag backar inte. Jag må vara tjej men jag backar inte!
Jag har alltid stått upp för mina vänner men en sak ska du veta, jag står upp för mig själv också!

 stay away bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0