ÄR DU EN AV DOM SOM BERÖRS ÄNDÅ?

Misshandel utanför hälsohotell i Ekshärad
EKSHÄRAD

En 19-årig man från en tätort i Hagfors kommun hämtades med ambulans efter att ha misshandlats utanför Hälsohotellet Wermlandia i Ekshärad på lördagen.

Enligt polisrapporten hade 19-åringen gått ut för att urinera när han överfölls av tre män. Männen slog och sparkade 19-åringens tills han föll omkull, och fortsatte därefter att sparka honom över hela kroppen.

Under söndagen förhörde polisen personer som kan ha varit inblandade.


Läste detta på internet idag. Ska verkligen sånna här saker hända? Nu visste jag detta redan för det handlar om en riktigt nära vän  till mig. Hur kan man bara vilja slå ner någon utan som helst anledning?
Först trodde jag detta var ett skämt, att han skrev till mig för att jag skulle ge honom uppmärksamhet för ett bråk som hänt en dag innan. (mellan han och mig). Men dagen efter när han fortsatte säga att han låg på sjukhus blev jag orolig och då berättade han vad som hänt. Hur kan folk ha mage till att göra såhär? hoppa på någon och slå tills personen ligger ner på marken medvetslös och helt hjälplös tills någon hittar honom för att ringa en ambulans? Ska man verkligen låta någons liv nästan gå till spillo? När personen bara är 19 år gammal?

Bara för att man har alkohol i kroppen ska man inte få göra såhär. Aldrig! Varken säga något som är fel eller slå någon. Det är inte acceptabelt! Varje människa måste ta sig en funderare och tänka till och fråga sig själva om det är värt att skada en annan människa såhär? en osyldig människa!

Jag tänker på dig.
Även om det blir som det blivit vill jag att du ska veta att jag fortfrande bryr mig!
Puss och kram lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

:') tack Lisa <3

2009-11-23 @ 16:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0